Friday, September 13, 2013

Si të zgjasim qerpikët në mënyrë Natyrale

Qerpikët janë simbol i sensualitet dhe bukurisë femërore. Sa më të gjatë dhe të harkuar, aq më shumë sensualitet rrezaton një femër. 

Ja mënyrat sesi te dyfishoni gjatësinë dhe dendësinë e tyre.

         www.facebook.com/Orjent.Line



Për rritjen natyrale të qerpikëve.

Përdorni një furçe rimeli të larë mirë. Lyejeni me vaj kokosi dhe aplikojeni tek qerpikët njësoj siç aplikoni rimelin, nga rrënja deri tek majat.
www.facebook.com/Orjent.Line


Në vend të rimelit, mund të përdorni pëllëmbët e duarve, por kujdes të mos shkaktoni tërheqje të lëkurës. Gjithashtu duhet patur kujdes, që vaji të mos depërtojë në sy pasi mund të shkaktojë djegie ose acarime të lehta (në rast të tillë bëhet shpëlarje me ujë).
 www.facebook.com/Orjent.Line

Në vend të vajit të kokosit, mund të përdorni edhe; 
Vaj Lajthie (përmban 100% Vit E), Vaj Bajamesh, ose vaj Lini.
Thuhet se janë po aq efikase për dendësimin dhe zgjatjen e qerpikëve. 

Provojeni dhe na shkruani për rezultatet. :)



Vajrat i gjeni  100% Natyrale (të papërpunuara) dhe super të freskët. në ADRESAT:

Tiranë - Bimë Mjekësore - Rruga Hoxha Tahsin - 100 metra mbi Qendrën Stefan (mbi Pazarin e ri).  Nga e HËNA - SHTUNËN. Orari: 13:00-19:30.

Durrës - 
 Soho Bar  -  Nga e HËNA - DIELËN Orari: 10-14 dhe 15-20. 

3 comments:

  1. Shume e vertete, kam pasur nje efekt te jashtezakonshem.
    Pabesueshmerisht tani qerpiket e mi duken si fallco :*

    ReplyDelete
  2. kam 6 muaj qe e perdor,jam sh e kenaqur,jo vetem per qerpiket,vaji i kokosit eshte shume funksional :)

    ReplyDelete
  3. edhe une e perdor, eshte fantastik fare, ama dua ta hedh ne nje shishe te rimelit qe ta aplikoj me mire.
    Por problemi eshte qe rimeli nuk pastrohet me qamet nga brenda... si i pastroni ju shishet e rimelit moj gra? :P

    ReplyDelete